top of page

הברקת אריחים - פוליש קריסטל

כדאי לדעת שלפוליש לדירה מחירים שונים, התלויים בסוג הרצפה, נבהיר כאן מה אסור ומה מותר בעבודה עם ציוד וחומרים הדורשים ניסיון וידע טכני, נאפשר לכם ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם כאן ועכשיו ונמליץ לכם בכל זאת, גם אם רק בשביל הפעמים הראשונות – העזרו בשירותים של מקצוענים בלבד, אפשר לגרום ליותר נזק מתועלת בעבודה לא נכונה! התקשרו 9275* לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מחברה מוסמכת ואמינה עוד היום.



כדאי לדעת שלפוליש לדירה מחירים שונים, התלויים בסוג הרצפה, נבהיר כאן מה אסור ומה מותר בעבודה עם ציוד וחומרים הדורשים ניסיון וידע טכני, נאפשר לכם ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם, כאן ועכשיו. נמליץ לכם בכל זאת, גם אם רק בשביל הפעמים הראשונות – העזרו בשירותים של מקצוענים בלבד, אפשר לגרום ליותר נזק מתועלת בעבודה לא נכונה! התקשרו 9275* לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מחברה מוסמכת ואמינה עוד היום.

מחיר פוליש לדירה חדשה, פוליש וקס או פוליש קריסטל משתנה בהתאם לגודל האזור עליו נעבוד, וסוג המשטח בו מטפלים, לדוגמה, פוליש לאחר שיפוץ או פוליש לאחר בניה לדירה חדשה, בדרך כלל, יתבצע על משטחי הריצוף מכיוון שפעולת הפוליש אחרי צבע שהתייבש אפקטיבית מאוד, הצמנטים והצבע אשר נשארו על האריחים ירדו בקלות וללא סכינים מיותרים (שדורשים ידע ועבודה נכונה), פוליש שכזה יעלה הרבה פחות מתהליך של פוליש קריסטל אך כמובן, גם כאן חייב לדעת באיזה חומר פוליש לרצפת שיש ואיזה רצפת עץ, אנחנו ממליצים על ייעוץ עם מומחה לפני פעולה.


חשוב לזכור!  

גם הסקוטצ'ים איתם עובדים חייב להשתנות בהתאם לסוג המשטח – סקוטץ' לא מתאים יכול לפגוע בריצוף!



פוליש קריסטל:


פוליש קריסטל לרצפת שיש, פוליש קריסטל לטרצו או פוליש קריסטל לאבן טבעית הינו פוליש מיוחד המתאים רק לסוגי מרצפות אלו ולכן ויתבצע בשלבים הנכונים לסוג פוליש זה, לפוליש ווקס או פוליש אקרילי שימושים שונים ויכול להיות שיתאימו לסוג האריחים אותם אתם רוצים להבריק, אך אין לבצע את תהליך הפוליש הקריסטלי על אריחי קרמיקה או פורצלן מכיוון שאלו יכולות להפגע כתוצאה מכך.


עוד לפני שניגשים למלאכת החדרת החומרים וסגירתם (כבר תבינו...), השלב הראשון כמו בכל דבר הוא לעבוד על נקי! אז בבקשה תדאגו לניקוי המרצפות מבעוד מועד מכיוון שלכלוא את הלכלוך בנקבוביות האריחים ייתן אפקט הפוך ממה שחיפשתם (וכנראה שמזה בדיוק אתם מנסים להפטר).


בשלב הראשון אנחנו פותחים את הנקבוביות של האבן ובכך, מאפשרים חדירת חומר הקריסטל לתוכו, נעשה זאת ע"י קרצוף במכונת פוליש אשר ניתנת להשכרה או ע"י בעל מקצוע מנוסה שיעשה זאת עבורכם, כמו הנציגים המקצועיים של מטרופוליני.


בשלב השני, נמרח את החומר הייעודי X2 (ניתן באמצעות חומרים ייעודיים שונים) אותו נחדיר לנקבוביות המרצפות בעזרת סליל ברזל המתחבר ישירות למכונת הפוליש, התהליך יסתיים לאחר שעברנו בקפידה על כל הריצוף בבית באופן אחיד לכדי ספיגה מלאה של החומר.


בשלב השלישי, תחזרו לראשונה על פעולת הניקיון של המרצפות המבריקות לאחר שלושה ימים עד שבוע בהן ספגו את החומר, גם כאן נדרש שימוש בחומר ייעודי לשימוש שלאחר פוליש קריסטל, תוכלו להשתמש בחומר A7 המיועד בדיוק לכך.

בבחירת מטרופוליני כחברת ניקיון לביצוע הפוליש תקבלו רצפה מבריקה מחומרים מקצועיים וציוד הברקה המיוצר באיטליה ונחשב לטוב ביותר בתחום, כמו כן, תקבלו שירות מלא הכולל חזרה וטיפול במרצפות בחומרים מיוחדים גם לאחר 3 ימים מיום הניקיון, אשר תשמור על מראה מבריק וחדש למשך שנתיים לפחות ולפעמים גם שלוש שנים!


פוליש קריסטל בקריות, פוליש קריסטל בחיפה או פוליש קריסטל בעכו יתבצעו ככלל באותה השיטה והשלבים אינם אמורים להשתנות, האומנם, יכול להיות הפרשים במחיר פוליש קריסטל בצפון לעומת המרכז, מפאת מרחק מהמחסן

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית או השתמשו במחשבון פה באתר על מנת לדעת כמה יעלה לכם פוליש קריסטל בביתכם.


מחשבון לניקיון בפוליש קריסטל:

התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר בלעדית ומחיר הנחה מיוחד עפ"י זמינות החברה, אזור מגורים ובחינת שטח העבודה ע"י מנהל בכיר בחברה הנמצא באזורכם עוד היום וללא עלות.

bottom of page